sobota, 31 maja 2014

Leniwa Sobota



Wczoraj  Mały, miał przestawienie   na Dzień Matki w Przedszkolu ;)
Było fajnie, dzieciaki się spisały i w zamian one od nasz jadą na Wycieczkę w Połowie Czerwca ;) 

Co do wyjazdu nad Morze, Mężowi nie udało załatwić urlopu na Poniedziałek, ale nic straconego, w zamian dostał  czwartek i piątek. Więc wyjeżdżamy  5 czerwca i wracamy 9 czerwca

A co do jeszcze  jednego tematu
To czy wasze dzieci mówią, że chcą Brata albo Siostrę.
My mamy takie etap od 3 miesięcy,  tyle że cały czas Synek  mówił że chce siostrę. I tak z nim rozmawialiśmy ( wiadomo dzieci przynoszą Bociany ) i Mąż do niego, że co będzie jak Bocian się pomyli i przyniesie  Brata, co powiedział że nic, Brat też może  być ;)
A z innej Bajki, Bociany nasz uwielbiają, w wtorek wychodzę z domu i idę do auta by jechać po małego, i co  dwa Bociany siedzą na Naszym Kominie od Domu ;)  Chwilę posiedziały i pofrunęły, a ja szybko nagrałam filmik  telefon by mi Mąż uwierzył ;)

To  teraz  oficjalnie napiszę, że  my będziemy czekać za bocianem ;)
Jak na razie to się staramy,  ale mam nadzieję że już nie długo będzie nasz więcej ;)
A mi to już  obojętnie czy Synek czy Córeczka






1 komentarz: