piątek, 27 czerwca 2014

Wakacje

Jeszcze tylko 3 godziny dzieli Nasz od zakończenia roku  Przedszkolnego i 2 miesiące  Wakacji dla Synka.  Oficjalnie o 16 mają  zakończenie  grupy 3-latków.  Z drugiej strony  jak pomyśle sobie że  aby mu zostało 2 lata Przedszkola, a potem jako 6-latek do szkoły.

Mam w domu  coraz  większego  Faceta,
4 -latek który już nie pozwala się  traktować jak mały chłopiec,  próbuje coraz nowszych rzeczy.
Ostatnio stwierdził że chce łyżworolki, zawału bym dostała ;)  ale  odwlekliśmy temat i ma obiecane że na 5 urodziny je dostanie.
Wczoraj powiedział że mamy mu ściągnąć  kółka  boczne przy rowerze. Od  kwietnia  ma  rower na kółkach 16, przedtem był koła  12. Ale doszliśmy do porozumienia i  jutro kółek bocznych nie będzie, ale przy tym mniejszym rowerze. Zawsze bliżej do ziemi ;)


A  z innej paki dziś  byłam  u Pani Doktor  Ginekolog. 
Dziś jako 10 dzień cyklu, to niema  jajeczkowania ;(
Dostałam skierowania na badania krwi i hormonów, mam wrócić z wynikami.
Pani Doktor mnie pocieszyła i powiedziała że nie takie miała przypadki i damy radę.

W poniedziałek idę robi badania.  Mój  cel  to jedno mieć jeszcze jedno dziecko!!!
Na pewno będę walczyć.
Mam taką nadzieję że za rok będę  tulić, całować  i rozpieszczać  małego Niemowlaka.
A synek doczeka się w końcu Rodzeństwa. 
Męża i  Synka  Kocham ponad życie, ale  wiem że  jeszcze  jednej osoby brakuje do Naszej idealnej  Rodzinki ;) 
Tyle na dziś ;)
Jeszcze chwilę i do Przedszkola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz