czwartek, 26 czerwca 2014

Zaczytana

Już  jakiś  czas temu obiecałam sobie przeczytać książkę  50 Twarzy Greya.
I w poniedziałek ściągałam sobie książkę na  tablet. 
Pierwsze uczucie  były mieszane, ale  książka mnie wciągnęła na dobre.
M. się  śmiał, że przez  całe  życie nie przeczytałam tyle książek. W wtorek wieczorem  przeczytałam cześć 1, i postanowiłam pójść za ciosem i  również ściągałam cześć 2 i 3. Ciemniejsza strona Greya i  Nowe oblicze Greya
Wieczorami siedziałam do 1 w nocy i czytałam. Dziś skończyłam czytać. Na samym końcu aż zaczęły lecieć mi łzy, ale książka podobała mi się  bardzo. Teraz  czekam aż pojawi się film, na pewno pójdę na niego.
 

1 komentarz:

  1. Ja również przeczytałam :) wszystkie części. Czytalam też inne podobne książki, ale żadna nie była.. Greyem! Że tak to nazwę.
    Też czekam na film, mam nadzieję, że nas nie rozczaruje...

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń